[LUGOS] cyrus + outlook

Matjaž Prelog rachek at occasio.si
Thu Mar 10 10:20:12 CET 2005

Če že puščaš pošto na serverju, je bistveno boljša izbira IMAP. Sicer pa je
z enimi verzijami Cyrusa to delovalo. Pri nekaterih je nagajal Outlook
express, pri drugih M$ Outlook. To sicer ni ravno vprašanje POP3 serverja,
ampak implementacije POP3 protokola na obeh straneh. Včasih dela, včasih ne
dela. POP3 pač enostavno ni primeren za to, PMSM. Jaz za te primere vedno
naredim IMAP, pa se mi nihče nikoli ne pritožuje.

LP, rach.