[LUGOS] Prenos Windows domene s Sambe na Windows Server

Borut Mrak b at aufbix.org
Wed Mar 9 11:23:08 CET 2005

On Wednesday 09 of March 2005 11:12, Rok Krajnc wrote:
> Meni je to že uspelo. Hint: net getlocalsid / net setlocalsid

Vem, da je mozno. Moj point je bil, da ni prakticno, ce nimas res veliko masin
in vec dela z njimi, kot s pravilnim prenasanjem vsega tega...

Kakorkoli, prvotno vprasanje je bilo, ce se da sambo prenest na SBS. Why
bother? SBS pac dodas v domeno kot member server in bo vse OK. Kot je ze
nekdo omenil, SBS ne zna bit BDC. Itak pa kolikor vem, ni mozno mixat Sambe
kot DC-ja z windows. Ce je katerikoli DC Samba, morajo biti tudi vse drugi.

Ampak nehajmo ze s tem... men gre mal na kozlanje, ko se spomnim kako mi
kakrsnokoli delo z windows zmeraj pozre se pa se zivcev.

lp,
Borut.
--
Zakaj ravno mene?