[LUGOS] Slovenski znaki

Anze anze at volja.net
Tue Mar 8 16:36:40 CET 2005

Zivjo!

> Hvala, tole sem ze sam pogruntal. Ampak, ocitno se nismo ravno
> razumeli... Nastavim SI in US tipkovnico. Preklopim na SI, vpisem svoje
> priljubljene sumnike. Potem pa se spravim programirat in preklopim na
> US. Takrat pa so tezave.
>
> Sploh ne gre za z in y (to bi se prenesl). Gre enostavno za to, da moram
> za to da napisem znake, ki se pojavljajo tudi kot akcenti (npr, ~, ' in
> ") ustrezno tipko pritisniti dvakrat.
>
> Kaj drugi res nimate problemov s tem, ali se manj uporabljate sumnike
> kot jaz :) ?

Jaz uporabljam isti sistem in ne, nimam problemov. Uporabljam sicer KDE 3.3.2,
vendar preklop med slovensko in anglesko tipkovnico deluje brez problemov -
ko imam izbrano SI, povsod (tudi v konzoli) delajo slovenski znaki, ko imam
izbrano US, pa angleski. Nikoli mi ni treba pritisniti dveh tipk za en znak.

Bi pa jaz osebno obesil tepca, ki se je spomnil zamenjati 'z' in 'y' - blazna
pogruntavscina. Da so pomesali ostale znake, se nekako prezivim, ampak z in
y... :(
Ko bom enkrat imel kaj casa, moram se malo sariti po sistemu, da najdem, kje
bom zamenjal ta dva znaka pri slovenski tipkovnici.

LP!

Anze