[LUGOS] Promise FastTrak S150 SX4 SATA Raid kontroler

Blaz Podrzaj b at thz.net
Tue Mar 8 16:06:59 CET 2005

On Tue, 8 Mar 2005, David Klasinc wrote:

> Ugh. Ja. Pozabil dopisat, da imam ML110. Hm, sem preveril tale post, ce
> hocem nadaljevati ubuntu instalacijo, potem bo potrebno kar nekaj
> telovadbe, da tole skupaj spravim.

Jap, sata_promise pa sata_sx4 sta še vedno beta :) kar pomeni da zadeva
nekje dela drugje pa ne. Obstaja pa nek proprietary *grin* "ft" driver
http://sluglug.ucsc.edu/~isolis/knowledge/linux-promise/ potem pa še ena
binary zadeva, ki pa je unmaintained že uhuhu časa.

Mogoče bi bilo zanimivo poskusit SUSE 9.2 ali RHEL 4, ker sta oba na 2.6
kernelu in bi skoraj morala imet to porihtano.

lp,B