[LUGOS] Promise FastTrak S150 SX4 SATA Raid kontroler

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Tue Mar 8 13:17:07 CET 2005

> Jaz. :-(   Imaš HP ML110 ?
> V končni fazi sem obupal in naložil redhat 9.0 , ki je podprt.
> Če boš še kaj probaval, imaš tukaj eno povezavo, kjer je nekomu uspelo
> oživiti
> zadevo.
> http://www.linuxforums.org/forum/post-127734.html

Ugh. Ja. Pozabil dopisat, da imam ML110. Hm, sem preveril tale post, ce
hocem nadaljevati ubuntu instalacijo, potem bo potrebno kar nekaj
telovadbe, da tole skupaj spravim.

Hecno je to, da je tale post se od oktobra lani, pa ni nobenega napredka,
kar se driverja tice.

Bom se malo googlal in iskal, da vidim, ce je se kaj okrog tega.

Hvala za enkrat! Ce kaj najdem sporocim.

--
David!