[LUGOS] Slovenski znaki

Gregor Berginc gregor.berginc at guest.arnes.si
Tue Mar 8 10:02:35 CET 2005

Zivjo,

> V control center, pod keyboard layouts si izberi vec tipkovnic (recimo
> dve...).
> Potem z enim klikom menjas iz US v SLO in nazaj.

Hvala, tole sem ze sam pogruntal. Ampak, ocitno se nismo ravno
razumeli... Nastavim SI in US tipkovnico. Preklopim na SI, vpisem svoje
priljubljene sumnike. Potem pa se spravim programirat in preklopim na
US. Takrat pa so tezave.

Sploh ne gre za z in y (to bi se prenesl). Gre enostavno za to, da moram
za to da napisem znake, ki se pojavljajo tudi kot akcenti (npr, ~, ' in
") ustrezno tipko pritisniti dvakrat.

Kaj drugi res nimate problemov s tem, ali se manj uporabljate sumnike
kot jaz :) ?

lp,
Gregor