[LUGOS] reklame

Boštjan Müller neonatus at neonatus.net
Thu Mar 3 10:43:59 CET 2005

Andraz Tori wrote:
> Na kuverti je bil povratni naslov housinga in ne društva, če bi bil
> društveni bi bilo precej manj dilem.
>
> Tako pa gre recimo zavrnjena pošta na housing in še kaj ... ni kul.
>
> klukice nimajo veze s tem, formalno gledano mi je sporočilo poslal
> housing in ne lugos.
>

> čao
> andarž

Buhdej!

V bistvu na Housingu jaz prejmem to posto, tako da se vedno ni nobenega
leak-a, in takoj roma ven ;)
V bistvu leak-a potematkem tudi ni, saj posta, ki pride nazaj tako nima
veljavnega naslova in torej podatki itak nimajo kaj koristiti cloveku
(vsaj spama ne bo smiselno na ta naslov posiljat).

Regards/Lep pozdrav

Boštjan Müller
- --
[*]    Bostjan Müller |n at neonatus.net| http://n.neonatus.net/     [*]
[*] PGP key --> finger: neonatus at neonatus.net, DSA id: 0x9B2FF108 [*]
[*]           Celular: +38641243189, ICQ #:7506644                [*]
     Software is like sex- the best is for free" -Linus Torvalds