[LUGOS] Error message "eth8 : something wicked happened 0013"

Borut Mrak b at aufbix.org
Thu Jun 30 10:04:00 CEST 2005

On Wednesday 29 of June 2005 12:19, Andrej Trobentar wrote:
> Imam nov HP ML350 server in v njem 3 multiport ethernet kartice (DLINK
> DFE-580TX ; skupaj 12 eth portov).

Nisi povedal, kateri driver uporabljas. Ker kartice ne poznam, sem najprej
mislil, da gre za via-rhine, ampak malo googlanja mi je pa dalo drugacne
rezultate.

Za izhodisce priporocam tole stran:

http://www.scyld.com/ethercard_drivers.html

In morda kaksen post na tole mailing listo:

http://www.scyld.com/pipermail/netdrivers/2004-December/thread.html

Sicer izgleda, kot da ni prav veliko prometa, ampak ocitno vsaj nekateri
ljudje uporabljajo te kartice :)

Aja, poskusi uporabit UP/nonHT kernel. Mogoce bo bolje.

lp,
Borut.
--
Zakaj ravno mene?