[LUGOS] Fedora in Linksys WRT54G router

Bostjan Janezic bostjan at japet.si
Thu Jun 30 09:30:54 CEST 2005

Pozdrav!
Jan said:
> IP naslove imam nastavljene ročno (računalnik ga ima 192.168.1.110),
> router pa ima IP 192.168.1.1.
Mislim, da se odgovor za tvoje tezave skriva v vsebini tele datoteke:
/etc/network/interfaces. Ko bos dobil odgovor na ping 192.168.1.1 bos
opravil pol dela, naslednja polovica bo nastavljanje routerja, da se bo
zanal povezat na ISP-ja. :) Ampak o tem bom govoril ob kaksni drugi
priliki. :)

> iptables nisem nastavljal. v bistvu se na linux ne spoznam precej,
> zato niti ne vem čemu služi.
Jaz sem preprican, da sluzi ozivljanju kupa zeleznine v nekaj pogojno
uporabnega. :)

> pognal sem slo tech linux in se poskusil povezati,  vendar se pojavijo
> iste težave.
Ki imajo enak odgovor, kot v prvem odstavku. ;) :)
Srecno!

lp, Bostjan Janezic