[LUGOS] Error message "eth8 : something wicked happened 0013"

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Thu Jun 30 01:48:26 CEST 2005

Uroš Golja wrote:

> Pomojem se nekaj sumljivega dogaja na vodilu. Ti lspci kaj pove?
>
> LP,
> U.

Lahko bi bil tudi neodpravljen bug v kernelu - kot npr. tale:

> http://www.ussg.iu.edu/hypermail/linux/kernel/0311.0/0973.html

Sicer samo vtipkaj v iskalniku "problem dlink 580 TX". Groza.

Jaz bi zadevo nadgradil (in to kolektivno), kot je nekdo že predlagal,
pa nisem neki hudi sysadmin. Mimogrede, fedora 2 ima podporo do vse do
RH 7.3 navzdol. Samo namestiti jo je treba.

lp, JK