[LUGOS] Promise RAID

Matjaž Prelog rachek at occasio.si
Tue Jun 28 12:41:20 CEST 2005

Hvala obema (tudi Jerneju), odločil sem se, da namestim sistem na ATA disk, saj na plošči ni SATA kontrolerja, ta pa je SATA RAID kontroler, pa še ta ni podprt v kernelu (samo čipi 202xx, jaz pa imam 205xx), ampak sem moral uporabiti Promisov modul.

Bi kdo vedel, zakaj "iinsmod ftsata2.o" deluje, medtem, ko "modprobe ftsata2.o" javi: modprobe: can't locate module ftsata.o ? Sicer sem uštimal z insmod v /etc/rc.d/rc.modules in dodal disk v fstab in mi ob bootu vse lepo naredi, vendar me vseeno zanima.

Pa še: iz Slack CDja sem instaliral sambo (iz tgz paketka). Kje pa je njena zagonska skripta? Nikjer v /etc/rc.d je ni za najti.

Hvala in LP, rach.