[LUGOS] RAID crknu

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Tue Jun 28 10:25:48 CEST 2005

fsck in raid nimata kaj dosti povezave en z drugim

raid - pa še to le mirror in petka, ti omogoča to, da se podatki ne
izgubijo če pride do izpada/napake diska (ali večih, odvisno od
konfiguracije), ne garantira pa ti nobene varnosti v primeru logične
napake ob zapisovanju na disk (recimo zaradi izpada elektrike se zapis
neha na sredini)

nekateri journal filesystemi so sicer rahlo bolj odporni na takšne
napake, vendar še vedno je dobro da po tem zaženeš fsck pa najsigre za
raiserja ali za ext3 ali kaj tretjega.

čao
andraž

na dan tor, 2005-06-28 ob 09:57 +0200, je Aleš Curk zapisal(a):