[LUGOS] Utmpd

stdout azi maillists.stdout at gmail.com
Sat Jun 25 17:14:31 CEST 2005

Lep Pozdrav,

dobil sem idejo, da bi napisal program za upravljanje
z uporabniki. V ta namen sem napisal program utmpd
katerega naloga je, da odjavi uporabnika vsakic ko prekrsi
eno izmed danih pravil. Npr. v konfiguracijsko datoteko
utmpd-ja napisemo da uporabnik "janez" ne sme uporabljat
nasega sistema med 15 in 20 uro. Vsakic ko se bo janez
poskusal prijavil v sistem v casu od 15 do 20 ure bo dobil
na terminal sporocilo :

	You are not allowed to log in at this time!

in hkrati bil odjavljen iz sistema. Ostale opcije, ki jih
utmpd podpira so :

	DENY_TIME (glej zgornjo razlago)

	WDENY_TIME (nastavljanje dnevov tedna med katerim
		    uporabnik ne sme uporabljat nasega sistema
		    npr Thu-Fri, !Mon , !Fri-Sun,...)

	HOST_DENY (dolocanje hosta s katerga se user sme/ne
                   sme prijaviti npr ( !lugos.si , google.com)

	MAX_IDLE  (userja killa vsakic ko preseze idle time)

Tiste ki zelijo vec informacij, naj si pogledajo (in downloadajo!:-)
utmpd na strani :

	http://utmpdix.sourceforge.net/

Najlepsa hvala !

Jernej Azarija - avtor utmpd-ja.