[LUGOS] Promise RAID

Jernej Simoncic jernej.listsonly at ena.si
Fri Jun 24 18:59:26 CEST 2005

On Friday, June 24, 2005, 15:43:28, Matjaž Prelog wrote:

> nabavil sem dva SATA diska in Promise FastTrak TX2200 kontroler za eno
> backup mašino. Ker FreeBSD tega ne podpira, bi rad namestil Linux, najraje
> Slack, kolega pa mi je predlagal tudi Gentoo. Ima kdo kakšne izkušnje? Se
> da zadevo sploh namestiti direktno na raid, ali bo potrebno namestiti OS
> na /dev/hda1 ? Kolikor sem gledal z googom, bi bil slednje skoraj
> najbolje. Če pa ima kdo kakšen fin manual, pa se priporočam.

Ne vem, kako je s hardverskim RAIDom, sem pa nameščal tako Gentoo kot Debian
na softverski RAID. Pri Gentooju pač narediš RAID v začetnih korakih
namestitve, pri Debianu (Woody) pa sem moral takrat, ko je spraševal kako
naj formatira particije preklopiti v drugo konzolo, ročno narediti RAID in
montirati particije v /mnt/target (namestitveni program je potem samodejno
zaznal da so particije že pripravljene). Če rabiš več informacij, kar
vprašaj. BTW, za Debian sem uporabil Hilux CD:
<http://oss.sns.ro/Hilux.html>

--
< Jernej Simoncic ><><><><>< http://deepthought.ena.si/ >

If two wrongs don't make a right, try three.
       -- Nixon's Rule