[LUGOS] postfix problem

Borut Mrak b at aufbix.org
Thu Jun 23 12:01:50 CEST 2005

On Thursday 23 of June 2005 10:44, naslov wrote:
> Pozdrav.
>
> Imam problem na postfixu 2.1.5, ki je konfiguriran za določeno domeno
> domena.si. Če uporabnik pošlje sporočilo na več naslovov hkrati
> (joze at domena.si, miha at domena.si itd..), pa je eden od njih napačen,
> potem nobeden od naslovnikov ne dobi tega sporočila. Kateri parameter v
> main.cf bi lahko rešil ta problem (se pravi da bi obstoječi naslovi
> prejeli to sporočilo).

"Popravit" bos moral clienta. SMTP protokol namrec cisto lepo omogoca, da
streznik zavrne samo nekatere od naslovnikov. Kot je vidno iz tega spodaj:

Trying 212.93.228.66...
Connected to hydra.
Escape character is '^]'.
220 hydra.aufbix.org ESMTP zverinice iz rezije
ehlo localhost
250-hydra.aufbix.org
250-PIPELINING
250-SIZE 30480000
250-ETRN
250-STARTTLS
250 8BITMIME
mail from: <b at aufbix.org>
250 Ok
rcpt to: <b at aufbix.org>
250 Ok
rcpt to: <obstaja1 at aufbix.org>
250 Ok
rcpt to: <neobstaja at aufbix.org>
550 <neobstaja at aufbix.org>: Recipient address rejected: User unknown in
virtual alias table
rcpt to: <obstaja2 at aufbix.org>
250 Ok
data
354 End data with <CR><LF>.<CR><LF>

obstaja1 in obstaja2 sem spremenil, v resnici sem vpisal maile, ki na serverju
obstajajo, in enega, ki ne obstaja, pa sem se vedno lahko poslal mail.

Jaz hudo dvomim, da je tvoj Postfix tako misconfigured, da bi ob posiljanju na
neobstojec naslov enostavno dropnil povezavo. Poskusi se s kaksnim drugim
clientom.

lp,
Borut.
--