[LUGOS] diski

Jure Ravnik jure.ravnik at uni-mb.si
Wed Jun 22 08:03:17 CEST 2005

Zdravo,
ravno sem presedlal iz oken na fedora core 3. Imam sledec problem:

Na faksu imamo gruco strojev, ki so razen masterja na svojem podomrezju.
Navzven vidim samo masterja, klienti so na 192.168..... Na vseh je RH9.
Podatki so tako na masterju, kot tudi na lokalnih diskih klientov.
Lokalni diski klientov so mountani na masterja. Z ln sem si naredil
linke nanje.

Pod okni je slo takole: Ko sem "map network drive"-al moj home na
masterju so linki delovali in videl sem
tudi diske na klientih.

Sedaj sem na linuxu. Masterja sem mountal, vendar linki sedaj ne
delujejo. Ce zelim videti podatke na
klientih se moram logirati nanje in nato s scp skopirati podatke na mojo
masino.

Torej rad bi direktno dostopal do diskov na klientih. Klienti so
racunske masine, instalacija cesarkoli nanje ni opcija.

Hvala za pomoc,

Jure.

                         University of Maribor
                   Faculty of mechanical engineering