Re: [LUGOS] mrežni pogoni

Jernej Simoncic jernej.listsonly at ena.si
Tue Jun 21 21:27:13 CEST 2005

On Tuesday, June 21, 2005, 21:07:52, Matjaž Repnik wrote:

> zanima me kako bi v konzoli pogledal windows share. Za dostop do tega
> shara je potrebna avtentikacija s imenom in geslom. Verjamem, da marikdo
> od vas to zna.

smbclient -L ime_računalnika -I ip -U username

> Ok naslednji korak pa je kopiranje na ta pogon (uporabniško ime ia write
> pravice) in kopiranje s shara na /home/user direktorij....

Če ne želiš mountat (mount -t cifs [ali smbfs če imaš 2.4] -o
username=...,ip=... //server/share /nek/imenik), lahko uporabiš

smbclient -I ip //server/share

(dobil boš nekaj podobnega ftp odjemalcu).

--
< Jernej Simoncic ><><><><>< http://deepthought.ena.si/ >

The most heavily traveled streets spend the most time under construction.
       -- Law of Highway Construction