[LUGOS] Krsitve GPLja

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Mon Jun 20 21:49:04 CEST 2005

na dan pon, 2005-06-20 ob 21:21 +0200, je Bostjan Tursic zapisal(a):

> Jah ce pises opensource programe moras pricakovat, da ti bo kdo tudi kaj
> pokradel, uporabil,.. ;)
> Kaj mu pa lahko?

verjetno je najbolje ce z mirno krvjo se enkrat zaprosi za source, v
zelo zelo vljudni obliki in ne na način, ki se ga oba gresta na forumu.

v kolikor jih ne dobi, potem je verjetno naslednji korak da kontaktira
FSF Europe, ki bo v njegovem imenu poskusala stvar uredit (zna se zgodit
da pred tem želijo prenos avtorskih pravic, sem pozabil kako je s
tem...), predvsem z malce bolj resnim pristopom... FSF se hvali, da mu
še nikoli ni bilo treba na sodišče, da bi dosegel odkritje sourca.

drugače pa če bi rabil kaka sredstva, prav tako mislim, da je razumno
pričakovati, da društvo kakršno je lugos pomaga svojim članom v takšnih
situacijah...

vendar res, takšne kršitve je smiselno poskušat čimbolj enostavno rešit.
raje malce več pogovora kot pa grožnje itd... je pa težko, ko gre za
tvoj lasten software, ja...

bye
andraž