[LUGOS] Wireless Access Point

Jernej Vodopivec jernej.vodopivec at gmail.com
Sun Jun 19 11:46:38 CEST 2005

Ce se ne motim, so to tudi kartice, ki imajo Prism 2,5 chipset (nekaj
takega). Dela z gonilniki orinoco, ki jih pise David Gibson.
Jaz imam od D-Linka DWL 520 (http://www.dlink.com/products/?pid=42),
ki mi deluje naceloma brez problema, le vsake nekaj mesecev se ji malo
strga in moram resetirati racunalnik. Nisem se poskusil pognati v AP
nacinu, le v ad-hoc. Ene trenutno ne rabim in ti jo lahko posodim.
lp,

Jernej