[LUGOS] Izpis vseh instaliranih datotek na debianu

Borut Mrak b at aufbix.org
Fri Jun 17 17:38:44 CEST 2005

On Friday 17 of June 2005 14:43, Martin Vuk wrote:
> Zivijo,
>
> Iscem debianov(ubuntu) ekvivalent ukaza
>
>     rpm -qla (fedora)
>
> ki bi izpisal vse datoteke, ki pripadajo instaliranim paketom na sistemu.

Seznam namescenih paketov dobis z:
COLUMNS=200 dpkg -l | awk '{print $2}'

(COLUMNS=200 zato, da ne odreze kaksnega imena... meni to zadosca)

seznam datotek v paketu pa z dpkg -L ime_paketa

torej:

for package in `COLUMNS=200 dpkg -l | awk '{print $2}'`
do
  dpkg -L $package
done

mogoce se kaksen sort cez vse tole ali pac kakor zelis.

Imas pa to isto zapisano v /var/lib/dpkg/info/*.list.

Tole bi skorajda moralo bit hitrejse:

cat /var/lib/dpkg/info/*.list | sort

lp,
Borut.