[LUGOS] adaptec scsi problemi

Mitja Zabukovec mitja.zabukovec at pristop.si
Fri Jun 17 10:42:27 CEST 2005

živjo,

ko sem mysql bazo, ki je sicer delovala b.p. preselil
na novo mašino, se je vsak dan sesula tabela. Ko sem
poizkusil narediti dump, mi je izginil filesystem.
Kot bi mi nekdo med delom od-mountal celoten /.
Shell se je odzival, samo ni našel nobene komande in
sploh nobene datoteke.
Po rebootu je spet vse delovalo normalno.

Kakšna ideja, kaj ne dela ?

RAM sem testiral, zgleda ok.
Sumim driver za adaptec scsi raid kontroler (model 2120S)
Celoten fs imam na raid5 array-u.
Uporabljam driver, ki pride s kernelom, ne adaptecovega.
Mašina je pred tem delovala b.p. 2 leti, s kernelom 2.4 (SuSE 9.0)
Sedaj je gor kernel 2.6.8 (SuSE 9.2)
Plošča je SuperMicro, 2 Xeona gor.

lp,
Mitja