[LUGOS] HP nx6110 in Xi

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Fri Jun 17 08:39:19 CEST 2005

Howdy!

Anze wrote:

>Ha, cudovito, dela! :D
>Ne vem, kaj tocno sem caral, ampak dpkg-reconfigure xserver-xfree86 in potem
>sprememba driverja v "vesa" je pomagala. Verjetno ne izkorisca hardverja, kot
>bi moralo, ampak vsaj dela. :)
>
>Ce ima pa se kdo kaksen hint, kako kaj izboljsati, se priporocam. Zdaj pa se
>lotimo wirelessa. ;)

Hja, sicer ne vem, kakšen hardver konkretno je v tej mašinci, ampak ko
ti linux že ravno laufa, lahko narediš en

lspci -v

in postaš tisti del, ki govori o "VGA compatible controller" ... pa da
vidimo, kaj za en hardver naj bi to bil. Glede na tisti output bi se
dalo sklepati na to, kateri driver (če sploh) od XFree86 naj bi to šofiral.

--
Peace!
  Mkx

---- echo 16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlb xq | dc