[LUGOS] HP nx6110 in Xi

Anze anze at volja.net
Thu Jun 16 23:36:11 CEST 2005

Zivjo!

Khm, Ubuntu mi ni vsec. Raje bi Debiana. :)
Ce prav razumem, uporablja Ubuntu X.org, medtem ko Debian uporablja XFree86.
Je mozno, da zaradi tega ne uspem usposobiti X-ov pod Debianom? Na Ubuntu
live CDju delajo brez problema... :(

Ali kdo mogoce ve, kaj je z driverji za video kartice v XFree86 in X.org? Se
uporabljajo driverji, ki so na voljo v kernelu, ali pa uporabljata svoje
driverje?

Vnaprej hvala in LP!

Anze