[LUGOS] problemi z uro

Žiga Böhm Ziga.Boehm at vseved.net
Wed Jun 15 10:57:50 CEST 2005

Dne sreda, 15. junij 2005 10:05 je Borut Mrak napisal(a):
| Zdravo.
|
| Na eni masini (noja, tejle, zato je datum maila mogoce napacen) imam velike
| probleme z uro. Pred par dnevi mi je zacela prehitevat, in to kar precej.
| Od vceraj zvecer, ko sem jo nastavil, je prehitela skoraj uro in pol.
|
| [...]

ali doticni racunalnik uporablja dhcp? ce ga, obstaja moznost, da sproti
povozi nastavitve v /etc/ntp.conf...

ker vidim, da uporabljas gentoo, nastavi v tem primeru v /etc/conf.d/net
dodatno moznost -N.

se pravi za eth0 pod alinejo config_eth0=( "dhcp" ) vneses se:
dhcpcd_eth0="-N"

dodatne podrobnosti v zvezi s tem lahko najdes v man dhcpcd.

lp,
ziga b.