[LUGOS] HP nx6110 in Xi

Aljosa Spanger aljosa.spanger at siol.net
Tue Jun 14 17:03:21 CEST 2005

Zivijo,
kaj pa ce naredis osnovno instalacijo Ubuntu linux-a, in ga nato
"predelas" v debian.

Se pravi v /etc/apt/sources.list spremenis source na debian source.

npr. odkomentiras Ubuntu source in dodas naslednje.

deb http://ftp.si.debian.org/debian/ sarge main contrib non-free
deb-src http://ftp.si.debian.org/debian/ sarge main contrib non-free

deb http://security.debian.org/ sarge/updates main contrib non-free

LP