[LUGOS] HP nx6110 in Xi

Anze anze at volja.net
Tue Jun 14 15:19:47 CEST 2005

Zivjo!

Kupil sem notesnik HP nx6110, pa me zanima, ce kdo ve, kaj moram narediti, da
bodo Xi spoznali video chipset? Gre za Intel Media Graphics Accelerator 900
UMA 128MB video kartico. Ubuntu distribucija baje spozna vse in dela na tej
masini brez problemov, ampak jaz bi raje imel Debiana (Ubuntu pravzaprav niti
ne poznam).

Ukaz lsmod omenja "i810", kar domnevam, da je kernel driver za to kartico. Pod
Device v XF86Config sem ga tudi poskusil vpisati namesto "vesa", pa ne
deluje.
Pri vesa se sicer zbudi, vendar s popaceno sliko (potem pa umre cez nekaj
sekund, ker ne najde miske - ampak to je ze druga zgodba).

Je komu uspelo usposobiti Linux na tem notesniku? Vsak nasvet je dobrodosel.

Hvala in LP!

Anze