[LUGOS] Samba in pravice

Nejc Škoberne nejc at skoberne.net
Tue Jun 14 12:21:28 CEST 2005

> Kot prvo si najprej pisal, da imas place skupino, ne uporabnika, tu
> pises pa, da bo uporabnik place. Kako torej?

Narobe si me razumel. Seveda je "place" skupina. Nikjer nisem napisal, da bo
uporabnik "place". Napisal sem, da bodo pravice datoteke, ki jih bo ustvaril
uporabnik, ki je v obeh skupinah, nastavljene na "uporabnik:frs" - torej lastnik
bo uporabnik, lastniška skupina pa frs. Lastniška skupina pa bi morala biti
"place".

> Ce imas skupino, a ne mores naredit chmod g+s /frs/place, umask nastavis
> pa v smb.conf in je lahko enak za cel frs share?

Torej nastavim SETGID bit za to mapo - a to bo povzročilo, da bodo vse na novo
nastale datoteke imele lastništvo skupine "place"?

Bom malo stestiral tole, hvala zaenkrat za vse.

--
Nejc Škoberne
E-mail: nejc at skoberne.net