[LUGOS] dual uplink & routing

iztok iztok at si-con.com
Sat Jun 11 14:24:30 CEST 2005

> Ja saj to delajo layer 7 switchi na vecini zares tezko obremenjenih
> sajtov (google, yahoo, hotmail and the like).

Ja, to delajo. Ampak ti switchi so ponavadi na strezniski strani in ne na
uporabniski strani. (Ja vem, da ves ;)

> Pri Juretu je problem v tem, da se mora njegov NAT odlocit, po kateri
> poti bo sel paket (in to v omrezjih, kjer ISPji skoraj vedno delajo
> routing path filtering).

Pri Juretu je verjetno problem, da ima njegova "load balancing"
konfiguracija kak "round robin" sistem in ne "network proximity" sistem.

Jaz doma testiram LinkProof
(http://www.radware.com/content/products/lp/default.asp) in the problemov
nimam. LinkProof zgradi tabelo linkov in routa glede na odzivni cas do
destinacije.

Obstaja pa tudi obrnjena varianta, kjer routas ne samo outgoing pakete, pac
pa tudi incoming glede na odzivni cas. Tako da klientom, ki dostopajo do
tvojega streznika pac poves po katerem linku naj ti pridejo.