[LUGOS] Paranoja ali kaj?

Janko Mivšek janko.mivsek at eranova.si
Thu Jun 9 15:49:32 CEST 2005

Jože,

 > Zdaj me pa cakaj bolj pametne zadeve kot glupi posti

Moram te malce popraviti za na konec: moja kritika se je nanašala tudi
nate. Če pozorno prebereš pravila tega seznama, boš razumel, zakaj. Naj
ti malce pomagam: jasnost pisarije, drži se teme, tu ni pravi prostor za
pesnike (ker občinstvo ni voljno poslušati pesmi, ampak o Linuxu),
spoštovanje mnenj drugih, kritika brez žalitev in tako dalje.

Lep pozdrav
Janko