[LUGOS] GUI orodje za pisanje na DVD/CD

Matjaz Horvat matjaz at owca.info
Wed Jun 8 18:44:50 CEST 2005

Najboljsi tool, ki ga premore Linux, je k3b.

Ce pa kdo rabi resitev za GNOME in si noce privosciti dodatnih nekaj MB
(verjetno cez 100), ki jih k3b privlece s seboj s kde knjiznicami, pa je
za gnome najboljsa (in zaradi gtk v gnome tudi hitrejsa od k3b) izbira
ta hip GNOMEbaker: http://www.biddell.co.uk/gnomebaker.php.

Je kar podoben k3b, le da je oskubljen, sicer pa sam ne najdem
lastnosti, ki bi je ne imel, in bi si je Janezek od peka zelel.

LP,
Matjaz

www.getfirefox.org