[LUGOS] GUI orodje za pisanje na DVD/CD

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Wed Jun 8 16:58:31 CEST 2005

Matjaz Boldizar wrote:

>Torej če bi windowsi bilo bolj xfce like (bolj modularen, majhen) nebi
>imel z KDE-jem nobenih problemov?

Pa kje si ti windowse ven potegnil, človek. A ti faksnem tripartitno
darilno pogodbo med mano, MS in mojo sestro za prenos licenc z mene na
mojo sestro iz avgusta 2003, ko sem ji pač dal en Pentium PC, da ne bi
tega delala na črno? Na mojih makinah winsi in MS softver nima kaj
iskat. Razmišljam, da bi fliknil ven take bedarije kot je dosemu, ker
jih ne rabim.

lp, JK