[LUGOS] GUI orodje za pisanje na DVD/CD

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Tue Jun 7 13:49:16 CEST 2005

Anze wrote:

>Pod Debianom imas lepo po paketkih stvari, potem je pa tvoja stvar, kaj
>instaliras in cesa ne. Seveda pa so nekatere stvari povezane, ne mores npr.
>instalirati Konquerorja brez KDEja samega.
>
>LP!
>
>Anze

Ja, povsod je tako, ne le pod Debianom, ki so drugi le povzeli njegov
sistem in ga le priredili v rpm ali kaj tretjega - zato pa je Debian
free, ampak o pojmu svobode raje ne bi. Ce hoces, imas lahko tudi silno
micken linux, narejen iz (zip)slacka ali cesa podobnega in stvari lepo
spilajo tudi na stari kibli ali prenosniku v textmodu.

Da odgovorim se glede prostora na disku Blazu: cetudi bi v idealni
namestitvi porabil magari cca. 250MB, bi potreboval se nekaj za swap
(odvisno od distribucije), za iso sliko (od cca. 52-60M za vizitke CD-R
do 10G za dvostranske DVDje (torej /home in /tmp). HDD bi moral biti od
2G do 22G, tam nekje za optimalni minimum. Rama bi potreboval kar nekaj,
v glavnem je najbolje toliko kot plosca prenese, CPU pa ni toliko
pomemben, saj gre v glavnem za (ultra)dma.

Kateri program/desktop(ali celo textmode)  bi pri tem porabil, niti ni
pomembno, vazen je koncni efekt (berljivost CD/DVD). Tako delam -
uporabljam vse tri (commandline na cdrecord sem le preskusal, zaenkrat
mi je uspelo zapisat samo eno ali dve iso sliki, pa se to bolj sfizeno,
sreca da nisem sfental writerja), pa nimam problemov.

Se odgovor Davidu (je ravno dal post): enako se stejem med agnostike,
samo malo je KDE prevec bloated - naj se dokoncno odlocijo za eno (K)
ali drugo varianto (Qt) pa bodo na konju. Sicer gnome ni v nicemer
napacen, enako X in podobni. Morda je celo prihodnost v zlitju vseh treh
omenjenih v desktope z enotnim programskim layerjem, samo razlicnim GUI.

lp, JK

lp, JK