[LUGOS] GUI orodje za pisanje na DVD/CD

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Tue Jun 7 11:57:28 CEST 2005

Blaz Podrzaj wrote:

>-rw-r--r--  1 root root 3,3M nov 25  2004 k3b-0.11.17.tbz2
>
>Razpakiran zasede dobrih 8M, ostala orodja (razpakirana), ki jih uporablja
>pa še dodatne 4M. Nero recimo pod Winsi zasede dobrih 45M (odštevši razna
>orodja, ki se ne tičejo peke), pod Linuxom pa slabih 30M.
>
>lp,B

Na kratko - da razrešim topiko- xcdroast lahko deluje pod gnome/X, K3b
pa ne. Prištej si torej tudi install minimala KDE/gnome/x. Zagnanci pa
itak ne rabijo GUI in bodo pekli direktno iz komandne linije ali celo iz
shell scripta cele serije s dvdrecord ali cdrecord (po moje je to tudi
najekonomičnejše).

Zame kot uporabnika so razlike minimalne, vse je GUI in mora delat kot
vlečni konj. S stališča vsakega uporabnika je razlika v lepoti, knofih
in njih številu ter kvaliteti programov in pomoči.  Drug hec je pa
programski vmesnik, to bolje poznata sama kot profija in dobro vesta
kakšna zmešnjava vlada.

V glavnem - največja neumnost pod linuxom je tole: dosti več kot trije
zelo kvalitetni GUIji, pa je za vsakega potrebno pisati na kožo (dobro,
če nimaš nekaj a la Qt/WxWidgets). Manjka en resnično dober GUI (lahko
bi bil KDE, ne bi imel nič proti, samo toliko zbloatan ne bi smel biti,
pogrešam bolj podrobno instalacijo, ne toliko paketno, ki
namontira/odmontira vse česar nočem - lahko pa to sploh ni KDEjev
problem in je problem kje drugje in se motim).

Na žalost sem prisiljen v kombiniranje vseh treh GUI, ker boljše
variante trenutno nimam in ne poznam.
BTW, nerota sem dobil zraven zadnjega RW-ja. Se splača preverit, koliko
to res skuri.

lp, JK