[LUGOS] GUI orodje za pisanje na DVD/CD

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Mon Jun 6 22:51:15 CEST 2005

David Klasinc wrote:

> Kaj manjka k3b? Sprasume pac, ker me zanima, kaj vse ljudje
> uporabljate. :)
>

> --
> David!

David, vem, da si zelo zagret za KDE nasploh by default. Ostali, ki tega
slučajno še ne vedo, naj si pretočijo tvoje predavanje o KDevelop.
Morebiti je predebel, tako kot ves KDE, kdo bi pa rad pekel na 200MB
CD/CD-RWje in ima zgolj 2GB diska. Kdo ve? Za kaj takega je xcdroast ali
tudi gcombust perfekten, ni vrag pa da ne bi stestiral tudi graveman,
takoj ko se bo malo bolj razvil in bom imel kaj časa zanj.

lp & ln, JK