[LUGOS] GUI orodje za pisanje na DVD/CD

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Mon Jun 6 15:15:38 CEST 2005

Gorjanc Gregor wrote:

> [...]
Bo že res, ampak je najbolje zadržat kar vse tri - vsak je pač za nekaj
in noben še ni popoln.
Malo poglej tudi kaj ti na to temo ponudi synaptic - ni samo cdrecord,
imaš tudi dvdrecord, vendar se izključujeta, kolikor vem.

Se zna zgodit (ob obilo sreče), da ti bo celo kompletna druščina (K3b,
gcombust in xcdroast) lepo koeksistirala. Je pa to resnično odveč, če ne
snemaš veliko ali pogosto kopiraš na CD/DVD-RW.

lp, JK