[LUGOS] sshd -p <neko stevilo> ne dela

Ales Smrdel aless at veronica.fri.uni-lj.si
Mon Jun 6 13:39:11 CEST 2005

On Mon, 2005-06-06 at 12:43, Jure Koren wrote:
> Ja, to razumem, saj zato sem samo predlagal, ne tudi zahteval novejse
> distribucije :)
Saj vem, zato sem pa tudi jaz pojamral 8-(
> It's broken.
V bistvu ne, saj je bilo potrebno dolociti trusted device.
> Restartaj sshd in na portu 22 ne bo vec poslusal (glej da vrstic za
> ssh s portom 22 ni vec v /etc/services, seveda).
Saj je v bistvu kool, ker sem dobil nove direktive, tako da sedaj
potrebujem tudi port 22 (poleg 2022), vendar ko sem popravil te
porte, mi je se vedno poslusalo/sprejemalo povezave na port 22.

Lp, aless