[LUGOS] dual uplink & routing

Jure Pecar pegasus at nerv.eu.org
Sun Jun 5 01:32:11 CEST 2005

Torej eni firmi sem ustimal dvojni uplink preko dveh adslov preko dveh
razlicnih ISPjev po sledecih receptih in namigih:

http://www.geocities.com/peeyush_maurya/twoisp.htm
http://www.glug-howrah.org/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=79&view=previous
http://search.luky.org/linux-kernel.2004/msg02295.html
http://www.samag.com/documents/s=1824/sam0201h/0201h.htm
http://linux-ip.net/html/adv-multi-internet.html

Stvar dela super fajn, pojavljajo se le se "zanimivi" problemi. Eden izmed
njih je recimo ta, da ko browsas po sajtu, ki preverja refferer in/ali
session in gre en http request ven preko enega linka, drugi pa preko
drugega, server na oni strani rece njet.

Imam dve ideji, kako bi to resil, pa za nobeno ne vem, ali se jo dejansko da
skonfigurirati:

1. nauciti routing cache, naj neko masino routa ven preko istega linka vsaj
v casovnem okviru nekaj minut

2. nauciti routing, naj dolocene masine routa ven vedno preko istega linka

Vmes je se NAT, kar malce zakomplicira zadevo.

Sprasujem vse, ki so bolj domaci v notworkingu kot jaz, ali je to izvedljivo
na ta nacin (ce je, kako) ali je resitev drugacna (kaksna?).

--

Jure Pečar
http://jure.pecar.org/