[LUGOS] HP StorageWorks & Linux

Jure Koren idiots at gmail.com
Fri Jun 3 14:37:03 CEST 2005

On 6/3/05, Blaz Podrzaj <b at thz.net> wrote:
> [...]

Ja. Jaz delam z VXA pogonom v Exabyte knjiznici, ki je prisla zraven
enega HP serverja. Zadevo vidim kot sga (prvi generic scsi), tape pa
kot st0. S sga dela arkeia (software za backupe), sicer pa imas na
voljo tudi neka druga orodja (sam sem uporabljal tudi mtx, google bo
vedel vec).

> Še to, zadeva se bi ti morala v končni fazi pokazati kot več enot in sicer
> en robot ter vsaka tračna enota v knjižnici (pri tebi samo ena).

Ja, tako se vidijo. Praviloma vse vidis v /proc/scs/scsi:

Host: scsi0 Channel: 00 Id: 00 Lun: 00
  Vendor: EXABYTE  Model: VXA 1x10 1U      Rev: A101
  Type:   Medium Changer                   ANSI SCSI revision: 04
Host: scsi0 Channel: 00 Id: 01 Lun: 00
  Vendor: EXABYTE  Model: VXA-2            Rev: 100E
  Type:   Sequential-Access                ANSI SCSI revision: 02

Dokler tega ne vidis po moje ne bos mogel delat s knjiznico.