[LUGOS] HP StorageWorks & Linux

Ales Casar casar at uni-mb.si
Thu Jun 2 21:06:19 CEST 2005

On Thu, 2 Jun 2005, Nejc Škoberne wrote:

> Imam HP StorageWorks 1/8 Tape Autoloader (s kablop priklopljen na Compaq SCSI
> kontroler) in Slackware Linux - nikjer ne najdem kakšnih navodil/driverjev, kako
> se da to stvar v Linuxu videti - na isti kontroler je priklopljen tudi en RAID-5
> array diskov, ki jih v Linuxu lepo vidim:
>
> Compaq SMART2 Driver (v 2.4.28)
> HP CISS Driver (v 2.4.52)
> cciss: Device 0x46 has been found at bus 6 dev 1 func 0
>        blocks= 1171856412 block_size= 512
>        heads= 255, sectors= 63, cylinders= 65535 RAID 5

Kar se tice hierarhije, ali kakorkoli bi ze temu rekel, driverjev v
Linuxu, tale HP CISS Driver nekako ne spada pod SCSI, ampak deluje
mimo/izven SCSI. Ce hoces uporabiti SCSI tracno enoto preko taksnega
kontrolerja, moras naloziti se dodatni driver. V .config to oboje skupaj
pomeni:

CONFIG_BLK_CPQ_CISS_DA=y
CONFIG_CISS_SCSI_TAPE=y

Ali podobno z moduli. Kje se bo na koncu tista tracna enota videla, ne
vem. Morda podobno kakor diski niti ne pod SCSI. Kar se tice diskov, imam
cisto prakticne izkusnje, glede traku preko tega kontrolerja pa pisem "na
suho".

Lep pozdrav,
		Ales

Ales Casar                |  Email:    casar at uni-mb.si
Computer Centre           |  DECnet:   RCUM::ALES
University of Maribor     |  AX.25:    S56SAC @ S50MBR.SVN.EU
SLOVENIA                  |  WWW:      http://www.el.feri.uni-mb.si/~ales/