[LUGOS] Kako izvesti test za prisotnost programa

Gorjanc Gregor Gregor.Gorjanc at bfro.uni-lj.si
Wed Jun 1 23:16:24 CEST 2005

Andrej, tole mi je še najbolj všeč. Hvala! Hvala tudi vsem drugim za omenjene
možnosti.

Roman, za which sem videl že kar nekaj variant, kot binaren program, potem kot
funkcijo v bash-u (med drugim v tudi iz ukaza type iz basha, samo takrat nisem
res točno vedel čemu služi, sedaj mi je pa jasno) in sem se že nekajkrat
"zaj..." zaradi le tega. Tako se ga raje izogibam.

lp, Gregor