[LUGOS] Kako izvesti test za prisotnost programa

Anze anze at volja.net
Wed Jun 1 10:42:15 CEST 2005

> Kombinacija locate in grep ni slaba, a potem moram biti precej natancen pri
> grep-u, ker dobim kar precej zadetkov. Trenutno sedim za Debian linuxom in
> ima locate zalo dobro posodobljeno bazo. Kako je pa kaj z drugimi "UNIX"-i?

Locate ima na dobro postavljenem sistemu tudi dobro posodobljeno bazo -
zaenkrat se nisem naletel na streznik, na katerem bi imel s tem tezave
(navsezadnje programa tudi ne instaliras vsak dan znova), je pa res, da
administracija ni striktno moje podrocje - kdo drug ti bo vedel vec povedati
o tem.

Lahko pa uporabis tudi `find`, ce te res skrbi:
find / -name 'program'

Pri tem je 'program' ime neke datoteke, ki je vedno zraven programa, se pa
sicer nikoli ne pojavlja na sistemu.

LP!

Anze