[LUGOS] Simobil EDGE

Borut Mrak b at aufbix.org
Thu Jul 28 16:00:46 CEST 2005

On Thursday 28 of July 2005 08:34, Blaz Podrzaj wrote:
> Kot prvo, izklopi vso živo in neživo kompresijo. Včasih ga zna preveč
> ConfReq-ov po domače rečeno zjebat. Z one strani bi mogel takoj po
> autentikaciji dobit ConfReq za IP. Pri SiMobil-u se mi zdi, da ti ppp na
> oni strani ne ponudi IP-jev od njihovih DNS strežnikov. To moraš na roke
> postavit...

In kaj je potem tole:

Jul 27 22:30:16 awk pppd[28789]: rcvd [IPCP ConfAck id=0x3 <addr 80.95.229.58>
<ms-dns1 80.95.225.230> <ms-dns3 80.95.225.231>]

Glede na to, da imajo na web strani navodila za windows, kjer moras rocno
vpisat DNS, pa je res mozno, da je to novejsa stvar.

Janezu:

Poskusi dat se tole v chatscript:
AT+CGDCONT=1,"IP","internet.simobil.si"

oz. APN glede na GPRS paket, ki ga imas. (glej
http://www.simobil.si/personal.asp?nodeid=3146)

Ce sem prav videl, tega ne nastavljas eksplicitno, mogoce pa kartica ni tako
pametna, da bi vedela na kateri APN se povezat :) V glavnem, na Nokii 6021 je
to in dial vse, kar je potrebno, da se zadeva postavi (preko BT, ampak to tu
ni pomembno)

off-topic: A mi lahko kdo razlozi, zakaj ima Mobitel na GPRS cca. 700ms
latence, simobil pa 400? Telefon s katerim sem preizkusal je zgoraj omenjena
6021, za mobitel pa tudi Nokia 30 "modem".

lp,
Borut.
--
Zakaj ravno mene?