[LUGOS] uporaba nestandardnih imen mreznih vmesnikov pri PPPoE

Borut Mrak b at aufbix.org
Wed Jul 27 17:33:00 CEST 2005

Zdravo.

Background: ze nekaj casa pri vseh novih instalacijah z ifrename preimenujem
vse mrezne vmesnike na bolj opisna imena od eth0, eth1,... Razlog je, da se
rado kaj hitro zgodi, da jih Linux ob nadgradnji zazna v spremenjenem vrstnem
redu. Se mi je zgodilo, da se je kar naenkrat od nekje znasel ieee1394
interface z imenom eth0, od takrat naprej pa se ne pustim vec speljat na led.

Problem se pojavi, ko bi rad na enem takem vmesniku poganjal PPPoE clienta.
V /etc/ppp/peers/dsl-provider je nekaj takega:

plugin rp-pppoe.so external

kjer je external moj preimenovani interface.

Seveda se zgodi tole:

/usr/sbin/pppd: In file /etc/ppp/peers/dsl-provider: unrecognized option
'external'

Kako torej pppd oz. rp-pppoe dopovedati, da je "external" ethernet vmesnik, ki
naj ga uporabi za PPPoE?

Spomnim se, da sem pred casom nekje prebral, da namesto "external" uporabis
"if-external" ali "int-external" ali nekaj podobnega, no, to dvoje ne deluje,
google pa tudi ni nic nasel na to temo, ali pa jaz ne znam iskat.

Trenutna "resitev" je, da vmesnik, ki ga uporabljam, poimenujem "eth9" ali kaj
podobnega, ampak mi ni najbolj vsec, sploh ker VEM, da je nacin, da lahko
uporabim katerokoli ime.

Podobno pa me zanima tudi za ppp* vmesnike: Ali se jih da preimenovati?
Kolikor vem, je v Suse-jevem pppd nek patch (ali lahko nekdo, ki uporablja
Suse, pregleda man pppd in changelog?), ki to omogoca? Meni bi to prislo zelo
prav pri packet filtrih tam, kjer se uporablja recimo ADSL in kaksen VPN na
osnovi PPP-ja (recimo L2TP over IPSec), da bi jih lazje locil med sabo.

lp,
Borut.
--
Zakaj ravno mene?