[LUGOS] jobi

Uros Trebec uros.trebec at gmail.com
Tue Jul 26 15:13:25 CEST 2005

Glede na to, da ne vem, katero distribucijo uporabljas (ker pac tega
nisi povedal),ti lahko samo na splosno povem:

Za inkrementni backup najlazje uporabis "rsync", ki sam pogleda, ce so
se spremenile datoteke med lokalnim in remote racunalnikom. Zadeva zna
vse, ker si napisal (samo skozi man se sprehodi).

Glede starta ob zagonu, pa ima vsaka distribucija drugje. Recimo,
Slackware ima v /etc/rc.d/ zagonske rc.<neki> skripte. RedHat ima (ce
se prav spomnem) /etc/init.d/ itd. Malo razisci.
Naceloma je so za te osnovne service zagonske skripte ze narejene, vse
kar moras narediti je, da jim das executable bit (chmod o+x
<ime_datoteke>) in zadeve se bodo samodejno zagnale ob zagonu sistema.

lp,
Uros