[LUGOS] linux in swap

Jure Pecar pegasus at nerv.eu.org
Fri Jul 22 18:42:13 CEST 2005

On Fri, 22 Jul 2005 18:26:41 +0200
Mitja Sladovic <mitja at rageofdivine.net> wrote:

> Zdravo,
>
> Postavljam en sistem s xeon procesorji, ki ima 8Gb rama.
> Kolikor vem za swap velja 2xram in ne več kot 2Gb.
>
> Ali se je tu kaj spremenilo in je smiselno nastaviti večji swap?
> OS je RHEL3

odvisno od potreb oz. kaj bos laufal na taki masini. swap file/particija je
lahko velika max 2gb, lahko pa jih definiras do 16 (afaik).

na moji lokalni masini z 1.5gb rama postanejo zadeve pod memory pressure
hudo pocasne, zato le nastimaj nekaj malega swapa. imho je 2gb viska
zadosti, ce imas 8gb rama. ce bo to kak oracle box, pa le poglej oracle
docs, koliko swapa hocejo imeti ...

--

Jure Pečar
http://jure.pecar.org/