[LUGOS] ARCServe

Nejc Škoberne nejc at skoberne.net
Fri Jul 22 17:47:16 CEST 2005

> Tole mi ni jasno. Kaj se hitro začne zatikati? Trak v tračni enoti mogoče?

Najprej sem poskusil kar tako, da sem z "rpm -i --nodeps" namestil vse RPMje,
ki so se mi zdeli pač primerni (nato sem poskušal še ČISTO vse RPMje).

Ker nisem vedel niti kaj in kje naj kaj poženem, sem se odločil za ročno prebijanje
skozi "install" bash skripto, ki je velika 130kb. Sprva se je zataknilo pri licenci;
vse skupaj ni niti malo dokumentirano; nato pa sem začel dobivati segfaulte ...

Dvomim, da mi bo uspelo ...

LP, Nejc