[LUGOS] incoming mail pipe

Blaz Podrzaj b at thz.net
Wed Jul 20 16:13:01 CEST 2005

On Wed, 20 Jul 2005, Joze Klepec wrote:

> Morebiti skok na tuxmobil.org (samo en hint od mnogih na guglu,
> probaj tele kw: free mail formatting sms linux)? Poskusi zagrabit
> tudi z obratnega konca - zdaj je že GPRS++. Standard output je
> lahko tudi tvoj telefon.

Ne ne, nisi štekal! Ne rabim nič za PDA in še manj za telefon. Rabim samo
filter, ki mi bo mail predelal in pljunil na na stdout v stilu:

F: from
S: subject
body body body
body body body

...mail2sms je ravno to kar sem iskal, samo nikakor ga ne znam pripravit
do tega, da bi mi upošteval newline-je v besedilu. Vztrajno mi jih
zamenjuje s presledki, se pravi:

body body body body body body

...namesto:

body body body