[LUGOS] quota????

linux.tetta linux.tetta at gmail.com
Fri Jul 15 09:21:10 CEST 2005

Servus vsem. imam problem - na serverju imam definiranih več userjev,
ki imajo določeno quoto. Vse lepo in prav. Opazil pa sem da se pri
uploadanju na določen direktorij (recimo da na svoj prostor na disku
prenašam datoteke) ob presegu maksimalnega dovoljeneg aplaca ftp
prekine. To je v redu. Ampak ni pa v redu tole:
recimo da imam quoto 10Mb, zapolnjenih je 9 Mb.
1) Na direktorij nalagam datoteko veliko 3Mb. FTP mi "zajoka" in ko se
reconnectam, vidim da je na mojem direktoriju datoeka velika 1Mb, ima
pa enako ime kot originalna.
2) Nato gor poskušam spraviti drugo datoteko. Opazim da je datoteka
gor (po imenu jo najdem) velika pa je 0Mb
??????

Se da to kako urihtat da mi sploh ne dovoli prenašat gor, če je
prostora premalo ali pa je zaseden?

Mimogrede - kako se uredi da se preko FTPja da v eno mapo samo
nalagat, downloadat ali odpirat pa ne?
Hvala vsem
vili