[LUGOS] Re: [LUGOS-BLA] lancia? - resolved

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Wed Jul 13 13:34:06 CEST 2005

Marko Čuk wrote:
> Na koncu bo Lancia 1.6 in to niti ne turbo ( obstajala je 140konjska 1.6
> turbo, z le sprednjim pogonom, ena lepa se še vozi v šiški, a ima
> integrale masko, luci in haubo ).
>
> Lahko je pa celo novi model :)

Fino, da vem kdo je kje in s kom - ]:|  - ni pa tole imelo niti
(niti nima) namena biti provokacija. Tisto o Janezovi
(ne)umirjenosti pa črtam - na tem mestu me je pošteno zaneslo.
Sprejmem pa onikanje od Uroša. Ga bom onikal tudi jaz naprej v
naslednjih sporočilih.

O tem, da ima kdo izmed užaljenih IQ toliko kot številko klobuka
pa zaenkrat še nisem pisal. Niti tega ne trdim, imajo pa v tej
niti omenjene osebe zagotovo nizek tolerančni prag (skupaj z
mano, kaj morem - trudim se ga zvišati). To o inteligenci in
podobne pač kvasijo drugi v mojem imenu - kar si nekdo misli
podzavestno ali sam potihoma pri sebi, najraje prilepi drugim -
večinoma napadeni osebi. Malo berite tudi druge forume, povsod si
(intuitivno, morda je to družabni nos) izberejo negativca oziroma
dežurnega krivca - do mojega prihoda ste zanesljivo imeli koga
drugega.

Mimogrede, tudi jaz prisegam na kako (domačo) znamko, konkretno
imam  najraje slovenske - morda bo kdo rekel da sem nacionalist.
Prej lokalist - denar naj se vrača domov in poganja službe doma.
O italijanske, nemške, francoske in ostale znamke me zanimajo le
toliko, kolikor je slovenskega znanja, dela in kvalitete notri.
Torej, če bi vozil, bi vozil BMW, Citroen ali Renault - morda kaj
drugega, odvisno od sestave njihovega razvojnega/oblikovalskega
oddelka, lokacije tovarn in kooperantov. Mercedesa nikoli.

BTW - ko smo že pri avtomobilu. Vanj je vgrajeno več kot 3000
patentov. Na vsak res nov model se prijavi vsaj 30 novih.

lp, JK