[LUGOS] sata raid

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Wed Jul 13 08:51:43 CEST 2005

Janez strikes back again! ;)

Janez Trenz wrote:

> JK strikes again! Ti sploh kdaj hočeš komu pomagat?
Vedno, ampak ne ob takih kontranapadih. In zabetoniraj svojo
žalost v lokalnem pubu.
>Tvoje blodnje pomagajo
> bolj malo.

Tega jaz nisem vedel - vedno in za vsak drek pač ne grem na
iskalnik.

Žal mi je in se vsem opravičujem za morebitne dosedanje napake.

Pa ne Janezu, ki je zanesenjak, ultrafanatik in fundamentalist
(ali zealot na kratko) Linuxa, pri tem pa Red Hat Certified
Engineer + voznik lancie --> torej nikakor ne umirjena oseba - da
ne bo pomote. Izjema velja tudi za ostale pse čuvaje, ki tako
radi skačejo v fundament, pozabijo pa na celoto, ki nikakor ne
pomeni pričkanja za fundament. Kolikor vem, pravi zanesenjaki
raje odpravljajo napake in situ.